لوگوی بی طرح /بی طرح /سایت بی طرح /شرکت بی طرح
لوگوی بی طرح /بی طرح /سایت بی طرح /شرکت بی طرح

ویدیو موشن لازمه هر کسب و کار

ویدیو موشن

بر کسی پوشیده نیست که ذهن ما محتوای بصری را بیش از هر شکل دیگری از داده ها ترجیح می دهد. در نتیجه، انواع محتوا مانند اطلاعات گرافیکی و ویدیو موشن ها بیشتر از هر نوع دیگری از محتوا برای برقراری ارتباط با کاربران هر کسب و کار استفاده می شود.

ایجاد یک ویدیو موشن متقاعد کننده برای ارائه یک پیام خاص، اثربخشی فرآیند بازاریابی یک کسب و کار را افزایش می دهد و بیزنس شما را قادر می سازد به نتایج بهتری دست یابد.

در ایتدا این نوع رسانه های حرکتی بیشتر در صنعت سینما کاربرد داشتند. عناوین آغازین و تیتراژ پایانی دارای گرافیک هایی بودند که حرکت به آنها تزریق شده بود. چند دهه بعد و در حال حاضر ویدیو موشن در مواد بازاریابی کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در روزهای گذشته، طراحی حرکت با زیبایی شناسی محدود می شد. اما، در دنیای امروزی، طراحی حرکتی یک عنصر حیاتی در ایجاد تعاملات کاربران با محصولات دیجیتال یک کسب و کار است. هدف هر کسب و کار ارائه روایت‌های بهتر از طریق تجربیات کاربر محصول است و طراحی ویدیو های متحرک را به بخشی ضروری از طراحی رابط کاربری مدرن تبدیل می‌کند. یک نونه جذاب از ویدیو موشن توسط طراحان تیم بی طرح را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

5 دلیل که باید از ویدیو موشن در هر کسب و کار استفاده کنیم

ویدیو موشن یکی از ابزارهای جذاب برای بازاریابی هر کسب و کار است. در این بخش به ارائه 5 دلیل اساسی که هر کسب و کار باید برای بازاریابی محصولات و خدمات خود از ویدیو موشن استفاده کند پرداخته شده است.

1. ویدیو موشن جذاب است

به فیلم های کارتونی که در نوجوانی تماشا می کردید فکر کنید. آنها بسیار جذاب بودند، حتی والدین شما نیز آنها را تماشا می کردند. استفاده هوشمندانه از رنگ و حرکت در کنار هم برای ایجاد یک لحظه جذاب به این معنی بود که این ویدیوهای متحرک توانستند یکنواختی محتوا را بشکنند.

استفاده از ویدیو های متحرک به شما این امکان را می دهد که به جای استفاده از محتوای نوشته شده، اطلاعات بیشتری را به روشی هیجان انگیزتر منتقل کنید. مطالعات نشان داده است که 90 درصد اطلاعات منتقل شده به مغز اطلاعات بصری است و محتوای بصری 60000 برابر سریعتر از متون پردازش می شود. همین امر یکی از دلایل مهم نیاز کسب و کار شما به ویدیو موشن است.

2.طراحی ویدیو موشن بدون محدودیت در خلاقیت است

محدودیت ها در دنیای ویدیو موشن ها جایی ندارند. اگر می توانید آن را تصور کنید، می توانید آن را ایجاد کنید. این امر یکی از بهترین چیزها در مورد طراحی ویدیو های متحرک است. رنگ و استایل برای چشم انسان جذاب است و علاوه بر این، بر ادراکات کاربر تأثیر می گذارد و اثربخشی هر پیامی را که می‌خواهید منتقل کنید، افزایش می دهد.

3. هزینه طراحی ویدیو موشن مقرون به صرفه است

یکی از بزرگترین چالش های پیش روی اکثر کسب و کارها، به خصوص کسب وکارهای کوچک، نبود بودجه کافی است. انتخاب سفارش طراحی ویدیو متحرک می تواند به طور قابل توجهی مقرون به صرفه باشد. طراحی ویدیو موشن می تواند به راحتی از نظر بازگشت سرمایه به کسب و کارها کمک کند، تنها چیزی که نیاز دارید یک تیم طراحی مناسب و با تجربه در این زمینه است. تیم طراحان مجرب بی طرح می توانند به خوبی به شما در این امر کمک کنند. تنها کافی است با مشاوران بی طرح ارتباط برقرار کنید. یکی از نمونه کارهای طراحان بی طرح در ادامه آورده شده است.

4. با طراحی ویدیو موشن توضیح مسائل پیچیده به راحتی صورت می گیرد

ثبت آنچه در مغز شما می گذرد کار ساده ای نیست. به عنوان مثال، اگر می خواهید مفهومی را توضیح دهید، اولین فکر این است که به دنبال چیزی متناظر باشید که از قبل وجود دارد.گاهی اوقات نمی توان این کار را انجام داد. اما ویدیو موشن، به شما این امکان را می دهد که مسائل پیچیده را در زمان کوتاه تر و قابل فهم تر توضیح دهید.

5. ایجاد تغییرات در ویدیو موشن ها آسانتر است

در میان چالش‌های پیرامون تولید ویدیو، نیاز به ایجاد و تولید محتوای بیشتر برای همگام شدن با کسب و کار شما وجود دارد. اگر یک سال پیش محصولی را معرفی کردید و ممکن است در حال حاضر تصمیم به تغییر یا توسعه آن محصول داشته باشید. یک ویدیو موشن، در بیشتر موارد، فقط نیاز به اقتباس دارد که در کسری از زمان اجرا شود. تنها چیزی که لازم دارید پیدا کردن یک انیماتور عالی برای اجرای پروژه شماست. علاوه بر این، هزینه تغییرات در یک ویدیو موشن بسیار مقرون به صرفه است.

مزایای استفاده از ویدیو موشن برای کسب وکارها

بر اساس داده های گزارش موسسه بازاریابی محتوا، نزدیک به سه چهارم بازاریابان طراحی ویدیو موشن را به عنوان وظیفه اصلی در استراتژی محتوای خود می دانند.  گنجاندن موشن گرافیک در این استراتژی یک راه عالی برای بالا رفتن یک سر و شانه از رقبا است. در ادامه متوجه خواهید شد که چرا ویدیو موشن برای بازاریابی محتوا و مدیریت رسانه‌های اجتماعی هر کسب و کار راهگشاست.

 محتوای روزمره را جذاب تر می کند

در عصر کنونی باید مطمئن شوید که افراد در بازار هدف شما وقتی با محتوای شما روبرو می‌شوند، از آن لذت می‌برند. استفاده از ویدیوهای متحرک یک راه عالی برای انجام این کار است. حالا این را در نظر بگیرید. شما مسئول بازاریابی یک دستگاه یا ماشین آلات هستید. نقطه فروش منحصر به فرد این محصول نیاز به توضیح فنی دارد. رویکرد واضح این است که از یک متخصص برای توضیح این موضوع استفاده کنید. اما آن ویدیو به احتمال زیاد باعث ایجاد خمیازه در کاربران می شود. با این حال، ویدیو موشن آن را جالب‌تر می‌کند و مهمتر از همه، مفهوم را بسیار بهتر توضیح می‌دهد.

باعث ایجاد و افزایش آگاهی از برند هر کسب و کار می شود

در یک بازار اشباع شده، داشتن هویت برند قوی، سهم بازار را به نفع کسب و کار شما افزایش می دهد. اگر مشتریان بالقوه از برند شما آگاه باشند، به احتمال زیاد تا آخرین مرحله قیف فروش پیش خواهند رفت.

با تولید ویدیوی معمولی، می‌توانید هویت بسازید. با این حال، هزینه‌های اضافی مربوط به تولید محتوای لایو اکشن که کاملاً صدا و اخلاق برند شما را در بر می‌گیرد، می‌تواند به جایی برسد که دیگر سودی نداشته باشد.

با این حال، وقتی صحبت از ویدیو موشن می‌شود، می‌توانید به طرز ماهرانه‌ای نکاتی را که به برند شما اشاره می‌کنند، اضافه کنید.  هر بار که شخصی با ویدیوی شما روبرو می شود، فوراً برند را تشخیص می دهد و توجه بیشتری به آن می کند.

 به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند

ویدیوهای گرافیکی متحرک کوتاه هستند و مستقیماً به اصل مطلب می پردازند. آنها از نظر بصری جذاب هستند و شما دستورالعملی برای موفقیت در به اشتراک گذاری آن ها در رسانه های اجتماعی دارید. قابلیت اشتراک‌گذاری به یکی دیگر از جنبه‌های برجسته بازاریابی ویدیویی در موبایل نیز کمک می‌کند.

با توجه به اینکه اکثر مردم از طریق دستگاه های تلفن همراه خود با پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود تعامل دارند، جای تعجب نیست. تطبیق ویدیو موشن با دستگاه های تلفن همراه راه بسیار خوبی برای پیشبرد استراتژی بازاریابی کسب و کار شماست. ویدیو موشن باعث می‌شود افراد به راحتی پیام کسب و کار شما را درک کنند و آن را با خانواده‌ها، دوستان و همکارانی که احساس می‌کنند به محصول یا خدمات موجود در ویدیو علاقه دارند به اشتراک بگذارند.

سخن پایانی

به طور کلی، استفاده از ویدیو های متحرک برای هر کسب و کاری در حال افزایش است و این قدرت را دارد که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر محبوبیت و پیشرفت شما تأثیر بگذارد. این دلیل به تنهایی چیزی است که استفاده از ویدیوهای متحرک را قابل تامل می کند.

برای داشتن یک ویدیو موشن عالی و استاندارد تنها کافی است با طراحان تیم بی طرح تماس بگیرید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا با استفاده از آخرین ایده ها و تکنیک های طراحی، اطلاعات حرفه ای کسب و کار خود را  از طریق ویدیو موشن منتقل کنید.

7 thoughts on “ویدیو موشن لازمه هر کسب و کار

  1. امیر علی میگوید:

    واقعا ویدیو موشن های خوبی طراحی میکنید در عین سادگی منظور و مفهوم خودشو میرسونه من بلاگرم و همه جا تبلیغتونو میکنم برای اینکه کارتون واقعا عالی هستش

  2. خلیل نجفی میگوید:

    اگر ویدیو موشن تعداد بالا بخوام تخفیف هم میدین مثلا 30 تا ویدیو موشن برای شرکت ابرسان میخواستم ما رو شرکت فولاد زنجان جناب رحیمی معرفی کردن گفتن کارتون خیلی خوبه

  3. هلیا میگوید:

    من میخوام سفارش بدم اما هیچ ایده ای برای طراحیش و یا حتی متنی که باید توی تبلیغ باید به کار بره ندارم یه راهنمایی میکنید!!؟

  4. علی طاهری میگوید:

    چطوری میتونم نمونه کارهاتون رو ببینم و سفارشم رو ثبت کنم؟

  5. سونیا عبدی میگوید:

    خیلی عالیه واقعاً من استوری موشن همیشه برای بنر های تبلیغاتیم استفاده میکنم ولی موردی که هست اینه که من تا الان بدون گویندش رو استفاده میکردم خوب بوده حالا با گویندشو میخوام تست کنم امیدوارم طراحی استوری موشن با گویندتون هم مثل قبلیه باشه ممنون

  6. امیرحسین منظری میگوید:

    کارشون حرف نداره قیمت پایین ولی کیفیت بالا ولی ای کاش پلن های طراحی برای تعداد بالا هم داشتن

  7. حمزه خدا بنده میگوید:

    ویدیو موشن خیلی خوبه من اینو روی کسب و کار خودم تست کردم و واقعا جواب گرفتم برای اولین بار تونشتم توی 24 ساعت 36 میلیون فروختیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان درخواستتون رو نهایی کنید.

یکی از پشتیبان های حرفه ای بی طرح رو انتخاب کنید و درخواست خود را در کمال راحتی ثبت کنید.

اعتمادی

واحد طراحی گرافیک

ایمان کریمی

واحد طراحی سایت