لوگوی بی طرح /بی طرح /سایت بی طرح /شرکت بی طرح
لوگوی بی طرح /بی طرح /سایت بی طرح /شرکت بی طرح

طراحی لوگو (با کمترین هزینه)

اتود های لوگو /طراحی لوگو /لوگو /طراحی تایپ /logo /بی طرح

طراحی لوگو (با کمترین هزینه)

لوگو چیست؟ حتما تابحال لوگوهای شرکت های بسیاری را مشاهده کرده اید. امروزه با وجود شرکت های

بسیار متنوع لوگوهای متنوعی هم ایجاد شده اند. در این مطلب بررسی میکنیم که لوگو چیست. و چند نوع لوگو داریم؟ و چه فونت های برای چه لوگو هایی مفید است؟ شما را با طراحی حرفه ای لوگو آشنا می کنیم و مراحل طراحی لوگو را نشان خواهیم داد. نمونه لوگو هایی در این مطلب وجود دارند که از شرکت های معتبر دنیا هستند.

همچنین برای قیمت طراحی لوگو شما را راهنمایی می کنیمو بهتون میگیم که لوگو های ارزان به صرفه ترن یا لوگو های گران مثلاً یه شرکت 50 میلیون میگیره برای طراحی لوگو و یه شرکت 200 هزار تون بهتون تفاوت این دو رو میگیم.

لوگو چیست و چه کاربردی دارد؟

در ساده ترین حالت ممکن لوگو ترکیبی از تصاویر و نوشته ها است. این ترکیب برای تشخیص برندهای

مختلف از هم استفاده می شوند. یک لوگوی خوب می تواند برای شرکت شما اساسی ترین نیاز باشد که شما را به درستی به مخاطبتون معرفی کند و در ذهن مخاطبتون همیشه برندتون هک بشه و شما رو با این به اصطلاح نشان بشناسند.

لوگوی شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و به چه

چیزی اهمیت می دهید. اینها مسئولیت های بسیاری هستند که همه برگردن یک تصویر کوچک افتاده اند پس به هیچ نباید دست کم گرفته شود.

این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا به بهترین روش لوگوی خود را بسازید و آن را برای خودتون خلق کنید.

طراحی لوگو:

شاید این سوال را داشته باشید که لوگو چیست و چه چیزهایی در آن قرار می گیرد. وقتی که طراحی

یک لوگو به عهده طراح می افتد، سعی می کند تا شرکت و مشتریانش را بشناسد و تحقیق هایی در این زمینه انجام بدهد تا کاملاً از تمام نکات ریز و درشت کار سر در بیاورد.

در این مقاله به این مسئله خواهیم رسید که لوگو به چه چیزی نیاز دارد. اما قبل از آن بیاید راجع به این صحبت کنیم که

چه چیزی باعث ایجاد یک لوگوی خوب می شود.مهمترین اصل در طراحی لوگو سادگی است. مثلا به

لوگوی زیر توجه کنید:اگر به لوگوهای شرکت های معروف مانند اپل، فیس بوک و کوکا کولا توجه کنید

هم به این سادگی پی خواهید برد. در ادامه این مطلب بیشتر درباره سادگی صحبت خواهیم کرد

و اهمیت آن در جذب مشتری را برایتان کاملاً توضیح خواهیم داد.

طراحی حرفه ای لوگو

طراحی حرفه ای لوگو یعنی که بازار مناسبی را هدف قرار دهیم.لوگوی شما باید پیام درستی را در

خود داشته باشد که باعث می شودتا کسب و کار شما سودآورتر شود. ما در بی طرح برای

رسیدن به این هدف به شما کمک می کنیم. به این ترتیب با طراحی حرفه ای لوگو آشنا خواهید شد و آن را به صورت کامل درک خواهید کرد.

اصلا مهم نیست که چقدر شرکت، خدمات و محصولات شماخوب باشد، اگر لوگوی خود را به طور

حرفه ای طراحی نکرده باشید، شرکت شما با مشکل رو به رو خواهد شد. ممکن استاین جمله به

نظر زیاده روی برسد، اما در واقعیت یک برند اشتباه باعث می شود که مشتریان اشتباهی نیز به طرف

شما بیایند و یا درک دیگری از کسب و کار شما داشته باشند.این مشکل ممکن است خیلی هزینه بر شود برایتان. در بی طرح وباز یک روش طراحی مبتنی

بر هدف استفاده می کنیم.به این صورت مطمئن خواهیم شد که لوگوی شما دقیقا متناسب با اهداف کسب

و کارتان طراحی شود. به منظور این که کاملاً باطراحی حرفه ای لوگو آشنا شوید در خاطر داشته باشید که

قبل از هرچیز باید روش درست طراحی را انتخاب کنید.بنابراین مطلب زیر را بادقت مطالعه کنید و اگر خودتان طراح هستید یاد داشت برداری کنید.

 

طراحی حرفه ای لوگو مبتنی بر هدف

ما در بی طرح قبل از این که شروع به هرگونه طراحی کنیم، ابتدا با مشتریان خود به طور نزدیکی

ارتباط برقرار می کنیم. به این ترتیب از اهداف آن ها یک لیستی تهیه می کنیم. این اهداف باعث شکل گیری

مقاصدی می شوند که در نهایت ظاهر لوگو را مشخص خواهند کرد. این عملیات باعث می شود که لوگوی

طراحی شده برای کسب و کار عملکرد بالایی داشته باشد. علاوه بر این باعث می شود که دارنده کسب

و کار هم تصویر جدیدی از تجارت خود بدست آورد. و علاوه بر این ما نشانی چند تا از رقبایی که در زمینه اونها فعالیت میکنن و از اون ها بالاتر هستند هم دریافات میکنیم برای اینکه یه نگاهی هم به سایت و لوگوی اونها بندازیم و دلایل موفقیت اون ها رو در لوگوشون بررسی کنیم و در اینجا همشون رو بر روی یه تخته میاوریم و نکات ریزشون رو هم جدا سازی میکنیم با تیممون تا تمام راز های نهفته شده در لوگیشان را به دست واریم و سعی کنیم به مراتب چندین برابر از تمامی لوگو های انها بهتر طراحی کنیم .

در بی طرح نشان می دهیم که چگونه به این هدف دست یابید و بالاترین احتمال موفقیت را کسب کنید.در ایران طراحان گرافیکی بسیاری وجود دارند که تصاویر را به شکل «زیبا» طراحی می کنند، اما این روش درستی نیست.

لوگو باید به گونه ای طراحی شوند که به دستیابی به اهداف منجر شوند. بنابراین ما در بی طرح خدمات پر ارزشتری را پیشنهاد می کنیم

که باعث می شود تجارت شما معروف تر و سود بیشتری کسب کند.

مراحل طراحی حرفه ای لوگو

مرحله یک: تحقیق درباره زمینه ی کسب و کار

قبل از این که حتی قلم به دست بگیریم و شکلی رسم کنیم ابتدا تحقیقات را آغاز می کنیم. تحقیقات در

رابطه با کسب و کار باعث می شود تا با محیطی که قرار است این لوگو در آن زندگی کند آشنا شویم

و موارد لازم و ضروری یا موراد ممنوع کسب و کار رو بدونیم و این مسئله برای طراحانی که هیچ

تجربه ای در آن زمینه داشته اند هم می تواند مفید باشد. طراحان قبلا در آن زمینه شغلی نداشته اند

پس تحقیقات برای آن ها الزامی است. باید بدانید که موضوع چیست و چه چیزی مناسب است.

ظاهر و احساسی که در یک لوگوی سازمان مسافرتی دیده می شود باید با یک رستوران

یا لوگوی گروه موسیقی متفاوت باشد. اول باید ببینید که چه لوگوهایی در آن زمینه وجود دارند. و بعد باید بررسی کنید نقطه به نقطه آنها رو که چرا آنها وجود دارند آیا بر طبق ضرورتی طراحی شده یا نه ؟

چه تصاویری ارزش نگهداری را دارند. باید شروع به فکر کردن کنید که چگونه لوگویی طراحی کنید که با

هزاران لوگوی موجود متفاوت باشد. تفاوت لوگوی شما با دیگران به محتوای آن بستگی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که لوگویی طراحی نکنید که به طور اساسی با همه لوگوها تفاوت داشته باشد،

زیرا هدف شما این نیست که مشتریان خود را به سمت اشتباهی منحرف کنید.گاهی اوقات یه خط

یا یه نقطه باعث میشود منظور کل لوگو عوض بشه و به سمت اشتباهی برود.

 

مرحله دو: بدست ‌آوردن شناخت کامل از صاحب کسب و کار

بعد از اینکه طراح شناختی دقیق از زمینه کسب و کار و محتوای آن پیدا کرد، نوبت به شناخت صاحب

کسب و کار می‌رسد. باید بدانیم که صاحب کسب و کار چکار می کند. همچنین باید بدانیم که چه

مشتریانی را مورد هدف قرار داده است. و سلیقه و سبک کلیشون چیه؟

سرپرست طراح در بی طرح می‌گوید «برای انجام اینکار دو مرحله وجود دارد».

اولین مرحله بدست آوردن اطلاعات از او است. یعنی اینکه چه کاری انجام می دهند.

چه کسانی هستند. می خواهند به چه کسانی خدمات ارائه کنند.و این خدماتی که دارند ارائه میکنند

در چه زمینه ای نیاز مشتری را بر طرف میکند مثلا اگر یک

شرکت ساختمانی مد نظر است اما صاحب شرکت اظهار می کند که این تجارت را به طور خانوادگی

شروع کرده اند و چند نسل هست که دارند ادامش میدن، پس هدف این خواهد بود که این ایده‌ی کوتاه مدت

را به یک لوگوی قرص و محکم تبدیل کنیم. شما چه برداشتی از ماهیت این شرکت دارید؟

اول کمی فکر کنید بعد پاراگراف بعدی را بخوانید ببینید درست حدس زده اید یا نه؟

 

زمانی که این بخش از فرایند به درستی انجام شود:

صاحب کسب و کار بعد از پرس و جو های فراوان به مرحله ای میرسد که به طور عمیق ارزش

خود را توضیح دهد. به این ترتیب هدف کلی مشخص می شود و یک ایده ی خاص بدست می آید.

اینکار باعث می شود تا شرکت هایی که تازه شروع به کار کرده اند آگاهی بسیار دقیقی

از خودشان نیز بدست آورند. بسیاری از شرکت ها تفاوت خود با دیگران را نمی دانند

مخصوصا شرکت های کوچک. این بحث های طراحی لوگو، شرکت ها را مجبور

می کند تا تفاوت خود با دیگر شرکت ها را مشخص کنند. که هم برای طراح عالیه

و هم برای صاحب کسب و کار.ولی بعضی مدیران کسب و کار از این قسمت کار

فرار میکنند و حوصله پاسخگویی  و همکاری ندارند که در این صورت طراح باید

آنها را کاملاً قانع کند که همه این ها برای طراحی یک لوگوی بی نقص لازم است.

 

 

مرحله سوم: طرح اولیه، ارائه ایده های اولیه به مشتری

طراح ارشد تیم لوگو در بی طرح، دو یا سه راه در جلوی شما قرار خواهند داد. اگر از این تعداد

راه های بیشتری جلوی شما قرار داده شود باعث می شود که مجبور شوید تا بین ایده ها بازبینی

کنید. بازبینی و طرح ایده های مختلف سبب می شود که مجبور به انجام حجم بیشتری از کار شوید

و درنهایت هزینه بیشتری نیز خرج کنید. که به طور معمول طراحان ما بیش از 100 طرح رسم میکنند

که از این 100 طرح نظر سنجی میشود در بین تیم و 3 تا از طرح ها را که بیشترین رای را از نظرهای

روانشناسی و قانون های طراحی لوگو و رنگ شناسی آورده است انتخاب میکنند. پس معمولاً چون بهترین

انتخاب شده از بین طرح ها و طبق سلیقه چندین نفر هست و اگر موردی داشته هی اصلاح شده است پس

به احتمال 80 درصد طبق سلیقه مشتری هست و میگوید بهتر از انچه فکر میکنم شده پس نگرانی هم در این زمینه

وجود نخواهد داشت.

لوگو /لوگوی شکلی /لوگوی تایپی /لوگوی ترکیبی /لوگو لواشک فروشی /اتود /اتود لوگو
لوگوی که برای پیج ای لواشک اتودش روی کاغذ زده شده و طراحی شده که یه جورایی دهن ادم رو آب میندازه و یاد ترشی لواشک میندازه

مرحله چهارم: تجدید نظر

در این مرحله گاهی اوقات فقط یک تغییر جزئی خواهد بود.بعضی مواقع هم تغییرات بیشتری اعمال

می شوند.در تیم بی طرح معمولا چند تجدید نظر به شما معرفی می کنیم.توضیح می دهیم

که هرکدام از این تجدید نظرها و تغییرات باعث چه تغییری در جذب مشتری می شوند. به این ترتیب

صاحب کسب و کار متوجه علت هر تجدید نظر و تغییر خواهد شد.گاهی اوقات صاحب کسب و کار از

ما درخواست می کند تا یک طرح را به کلی از اول انجام دهیم و یا همان باز طراحی کنیم. این مسئله با چالش های بسیاری

رو به رو می شود و میتواند صاحب کسب و کار را به گمراهی برساند.به همین خاطر است که ما

در بی طرح مرحله تجدید نظر را قرار داده ایم تا مشتری از ایده کلی دور نشود.

و از روی احساسات تصمیم نگیرد و دلایل طراحی آن بخش ها و تاثیر گذاری آن را بداند.

 

ولی اگر اسرار بر روی باز طراحی لوگو داشت باز هم برای او باز طراحی انجام میدهیم

تا 3 بار و این باز طراحی برای ایشان هزینه ای ندارد.

مرحله پنج: آماده کردن طرح نهایی و تحویل کار به مشتری

وقتی که طراحی لوگو کاملاً به پایان رسید، ما در بی طرح  فایل‌ها و فرمت هایی را در اختیار

مشتری قرار می دهیم. این موارد شامل فایل های ضروری هستند که در آینده برای شرکت خود به آن

نیازخواهید داشت. به عنوان مثال برای قرار دادن لوگوی خود در وب سایتتان به یک آیکون اختصاصی

و منحصر به فرد نیاز خواهید داشت که در اختیار شما قرار می گیرد. و یا برای پیج اینستاگرامتان هم یک سایز متفاوت لازم دارید و همینطور برای قرار دادن پایین عکس ها و یا ویدیو هاتون اگر دارید و یا برای پروفایل تلگرامیتون و..که ما ان ها را در سایز های مختلف برایتان به صورت اشانتیون در پلن ویژه برایتان قرار میدهیم و گاهی ممکن است برای یک رستوران

فایل هایی در اختیار صاحب رستوران قرار بگیرد که با بقیه کسب و کار ها متفاوت باشد. ازجمله یک

فایل که برای چاپ شدن روی منوی غذاها درنظر گرفته می شود.یک فایل دیگر هم برای چاپ شدن

روی تیشرت خدمت کاران رستوران به شما داده خواهد شد.برای طراحی لوگو باید اصول اساسی

طراحی آن را بدانید. باید با طراحان درستی همکاری کنید و فرایند های دقیقی را طی کنید. که بعداً

دوباره مجبور به اقدام در این باره نشوید و یک بار برای همیشه آن به بهترین شکل ممکن ببندید.

 

سوالاتی که موقع طراحی باید از خودتان بپرسید.

سادگی: آیا لوگوی شما ساده است یا اینکه خیلی شلوغ، حواس پرت کن و پراکنده هست؟

به خاطر ماندن: آیا لوگوی شما به خاطر باقی می ماند یا نه سریع از یاد میرود؟

همیشگی بودن: آیا نمونه لوگو برای 5، 10 و یا 50 سال دیگر هم خوب خواهد بود یا نه؟

تطبیق پذیری: آیا از نمونه لوگو سایزهای زیادی دارید؟ یا نه یه سایز دارید که همه جا باید استفاده کنید؟که کار اشتباهی است.

مناسب بودن: آیا نمونه لوگو مشتریان درستی را به خود جذب می کند؟ یا نه اگر کسی ببیند فکر میکند مال کسب و کار دیگه ای هست؟

شرکت طراحی بی طرح:

در بی طرح به مشتریان این 5 اصل را معرفی می کنیم. به این ترتیب از ایده های گمراه کننده و

نمونه لوگو های عجیب و غریب جلوگیری می شود. بیشتر طراحان مشغول به ایجاد نمونه لوگو هایی

می شوند که تصاویر آن ها خیلی جذاب به نظر برسد. از فونت ها و استایل های زیبا استفاده می کنند.

اما در واقع باید این 5 اصل را درنظر بگیریم. زیرا طراحی لوگو کاری نیست به جز حل کردن یک مشکل.به

نمونه لوگو بالا توجه کنید. تمام 5 اصولی که به آن اشاره کردیم را رعایت کرده است. نه تنها این نمونه

لوگو ساده، خاطره انگیز و مناسب است، بلکه برای هر مدیا و قشری از جامعه نیز مناسب خواهد بود.

در بی طرح  سایز نمونه کار لوگو به صورتی خواهد بود که در هر جایی به درستی قرار بگیرد و

اندازه شود. اما این طرح لوگو ها به سادگی بیانگر نوع کسب و کار آنها است که برای چه

شرکت ها یا مجموعه هایی طراحی شده و کار آنها چیست شکل زیر

نمونه های ابتدایی لوگو را نشان می دهد که قبل از طرح بالا مدنظر بودند.

 

برای سفارش میتونید همین الان به واتساپ ما پیام بدین
[uwac_agent id=”romin_1″]

 

 

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو حرفه ای یک فرایند خلاقانه و چالش بر انگیز است که به تحقیقات فراوانی

نیاز خواهد داشت. باید از کسب و کار اطلاعات زیادی داشته باشیم. همچنین نیاز است که مشتریان

این کسب و کار را بشناسیم. تا بتوانیم مطابق با کار شما و اینکه چه نیازی از مشتری را بر طرف میکنید

یک طراحی خوب داشته باشیم که همه این ها درون اون نهفته شده باشد. برای طراحی لوگو باید اصول اساسی طراحی لوگو را بدانیم.

اگر با طراحان درستی همکاری کنید و فرایند های دقیقی را طی کنید، لوگویی بدست خواهید آورد که

شرکت شما عاشق آن خواهد شد (و مردم این لوگو را درک خواهند کرد). برای اطلاع از قیمت

طراحی لوگو می توانید با ما در بی طرح تماس بگیرید. قیمت طراحی لوگو به موارد زیادی

بستگی خواهد داشت. با توجه به بودجه شما تیم متفاوتی درنظر گرفته می شود. قیمت طراحی

لوگو به تیمی که روی این طرح کار می کنند و تعداد اتود ها و ویرایش های آن بستگی دارد.

بعد از اتمام کار فایل های زیادی بسته به نوع شرکت شما در اختیارتان قرار می گیرد. این فایل ها

برای قرارگیری لوگوی شما در پلتفرم ها و اشیاء مختلف هستند. به عنوان مثال ممکن است بخواهید

لوگوی مورد نظر روی تی شرت کارکنان قرار بگیرد. گاهی ممکن است بخواهید لوگویتان در وب سایتتان

قرار بگیرد یا این که روی منوی غذای رستورانتان باشد.که در بیشتر پلن های ما اینها رایگان است.

 با ما در بی طرح تماس بگیرید تا کارکنان ما شما را از قیمت طراحی لوگو در حال حاضر مطلع کنند.
و اگر تمایلی به صحبت کردن ندارید ما لیست قیمت های طراحیمون رو اینجا قرار دادیم اینجا کلیک کنید

 و پایین صفحه لیست های قیمتمون رو ببینید.

 

انواع لوگو

اگر چه همه لوگوها ترکیبی از تایپوگرافی و نوشتار هستند هر نوع لوگو احساس متفاوتی به مارک

شما می دهد و از آنجا که لوگوی شما اولین چیزی است که مشتریان جدید مشاهده می کنند 

و اگر لوگوی خوبی باشد برای همیشه در ذهنشان میمانید و هر جا میروند از شما میگویند

 این که اگر یه روزی لوگو خواستن میخواهند مثل مال شما باشد لوگوشان و..

می خواهید مطمئن شوید که آن را به درستی دریافت کرده اید؟آیا می خواهید بهترین نوع لوگو را

برای تجارت خود انتخاب کنید؟در این مقاله انواع لوگو را برای شما کامل توضیح خواهیم داد. و هر 

چیز دیگری که درباره لوگو هست اینجا برایتان قرار داده ایم.که مطمعاً اگر این مقاله را تا آخر بخوانید

ریز تا درشت لوگو را میفهمید و دیگر نیازی به خواندن چیزی ندارید.

 

لوگوهای مونوگرام ( یا نشانک)

لوگوهای مونوگرام یا نشانک لوگوهای مبتنی بر تایپوگرافی هستند که از یک یا چند حرف تشکیل می شوند.

و تمرکز روی حروف ابتدایی کلمات است . مانند : اچ پی در طراحی لوگو ساده سازی بسیار مهم است

و استفاده از حروف ابتدایی کلمات در صورتی که شرکت دارای نام طولانی و دشوار باشد در ساده سازی

برندهای مختلف شرکت موثر می باشد. برای مثال گفتن ناجا و به یاد آوردن آن بسیار

راحتتر از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است. لوگو مونگرام دو یا چند کلمه کلیدی در اسم 

برندتان را انتخاب میکندو قرار میدهد و با آن حروف برند شما رو معروف میکند و خیلی راحت 

در ذهن مخاطب برایتان جا باز میکند.

 

لوگوتایپ

لوگوی دیگری لوگو تایپ یک لوگوی مبتنی بر قلم است که تنها روی نام کسب و کار متمرکز است.مانند : کوکا کولا

 و.. ما سه تا از نمونه های طراحی شده توسط تیم بی طرح رو در پایین براتون قرار دادیم که با مداد های خواص 

طرح اولیشون زده شده روی کاغذ میتونید تماشا کنید و به قدرت تیم بی طرح پی ببرید. 

وقتی یک شرکت دارای نام مختصر و مشخص است این نوع لوگو خوبعمل می کند.لوگوی گوگل یک

نمونه عالی از این نوع است این نام به خودی خودجذاب و به یاد ماندنی است .بنابراین هنگامی که

نماد با تایپوگرافی قوی ترکیب شود لوگو باعث شناخت قوی برند می شود. و همینطور که لوگو های پایین رو میبینید

به نحوه ای هستن که از ذهن دیگه بیرون نمیروند برای اینکه اینقدر زیبا و با اصول طراحی شده اند.

لوگو تایپی /لوگو شکلی /لوگو / بی طرح /لوگو ایمان /ایمان کریمی / ایمان افیس /ایمان

 

علامت تصویری

یک علامت تصویری است که گاهی به آن علامت تجاری یا نماد لوگو می گویند. یک نماد یا نماد مبتنی

بر گرافیک است تصویری است که وقتی به آن فکر می کنید لوگو آنها به ذهن شما می رسد. مانند : لوگوی

نمادین اپل ، پرنده توییترلوگوهای هر یک از این شرکت ها چنان مزین و معروف است و هرکدوم از برندها آنچنان تاسیس

شده است که برند به تنهایی قابل تشخیص است.یک علامت تجاری واقعی ، یک تصویر است.مهمترین

چیزی که باید در هنگام تصمیم گیری برای یک لوگو تصویری باید در نظر بگیرید این است که چه تصویری

را انتخاب کنید. شما باید به پیامدهای گسترده تصویری که انتخاب می کنید فکر کنید.آیا می خواهید روی

نام خود بازی کنید؟آیا شما به دنبال ایجاد معنای عمیق تر هستید؟آیا می خواهید یک احساسات را برانگیزید؟
آیا میخواهید مردم با دیدن لوگوتون احساس آرامش کنن یا نه احساس خشم کنن مثل لوگوی لامبورگینی که یه اسب 

وحشی هست لگوشان و وقتی مردم بهش فکر میکنن اولین چیزی که به ذهنشون میرسه اینه که پشت فرمون لامبورگینی 

نشستن و تخته گاز دارن میرونن پس لوگو شکلی یا همون تصویری خیلی مهم است در انتخابش و نباید دست کمش گرفت

چند نمونه پاییین رو نگاه کنید که توسط تیم طراحی لوگوی ما طراحی شدن بهتر متوجه حرف های بنده میشید. 

برای طراحی لوگو همین الان پیام بدین.

 

 

علائم انتزاعی لوگو

لوگو علامت انتزاعی نوع خاصی از لوگوی تصویری است به جای اینکه یک تصویر قابل تشخیص باشد مانند

سیب یا پرنده یک شکل هندسی انتزاعی است که نشان دهنده تجارت شما است چند نمونه مشهور

عبارتند از : لوگوی دایره تقسیم شده پپسی و گل آدیداس مانند همه نمادهای لوگو ، علائم انتزاعی

بسیار خوب عمل می کند. زیرا برند شما را به یک تصویر واحد خلاصه می کند . با این حال ، به جای اینکه

محدود به یک تصویر قابل تشخیص باشید لوگو انتزاعی به شما این امکان را می دهد تا تصویری بی نظیر

و منحصر به فرد برای نشان دادن برند خود بسازید چیزی که از یاد نمیرود به هیچ عنوان اما بهترین راه برای طراحی حرفه ای لوگو انتخاب متخصصانی حرفه ای است

که کاملاً با علم های روانشناسی رنگ چگونه رنگ ، شکل و ساختار را با هم ترکیب کنند تا معنا پیدا کنند. فایده یک علامت انتزاعی این است که شما بدون تکیه بر پیامدهای فرهنگی یک تصویر خاص ، می توانید آنچه را که شرکت شما به

صورت نمادین انجام می دهد منتقل کنید. از طریق رنگ و فرم می توانید معنا و مفهوم را نسبت داده و احساسات را در مورد برند خود پرورش دهید طوری که تمام مخاطب هایی که لوگوتون رو می بینند یه ذهنیت کوچیکی از کارتون پیدا کنن یه چیزی که اگر در هر زمینه ای هستین توصیف اون کار یا خدماتی که ارائه میدین رو خیلی راحت لوگوتون توصیف کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان درخواستتون رو نهایی کنید.

یکی از پشتیبان های حرفه ای بی طرح رو انتخاب کنید و درخواست خود را در کمال راحتی ثبت کنید.

اعتمادی

واحد طراحی گرافیک

ایمان کریمی

واحد طراحی سایت