لوگوی بی طرح /بی طرح /سایت بی طرح /شرکت بی طرح
لوگوی بی طرح /بی طرح /سایت بی طرح /شرکت بی طرح

بهترین شرکت طراحی ویدیو موشن

بر اساس گزارش سیسکو، تا سال 2022، 82 درصد از کل ترافیک اینترنت به تماشای ویدیو اختصاص یافته است. بسیاری از این ویدیوها جهت بازاریابی محتوا منتشر می شوند. هدف از انتشار این گونه از ویدیوها، جلب توجه مخاطبان و ترغیب آنها برای انجام یک اقدام، خرید یا درک یک مفهوم با چشم اندازی جذاب است. خوب است بدانید که بسیاری از این ویدیو ها، ویدیو موشن هستند.

ویدیو موشن‌ها توانایی تبدیل ایده‌های پیچیده به ایده‌های ساده را دارند؛ این امر به برندها کمک می‌کند تا  پیام خود را به بهترین وجه و در کمترین زمان به مخاطبین منتقل کنند. طراحی ویدیو موشن‌ها تأثیر زیادی بر نتایج بازاریابی و بازگشت سرمایه دارند، بنابراین شرکت‌های بازاریابی عمدتا به ویدیو موشن به عنوان راهی برای افزایش سود در مقایسه با سایر ابزارهای بازاریابی متکی هستند. طراحی ویدیو موشن به افزایش آگاهی از برند کمک می کند و نقش بسزایی در افزایش تعامل با محتوای نمایش داده شده و جذب مشتریان هدفمند بیشتر دارد.

ویدیو موشن چیست؟

در یک کلام و در ساده ترین حالت ممکن می توان گفت که ویدیو موشن، به طراحی گرافیک متحرک اشاره دارد. این ویدیو ها قطعاتی از انیمیشن یا فیلم دیجیتال هستند که توهم حرکت را برای مخاطبین ایجاد می‌کنند. معمولاً طراحان گرافیک این ویدیوها را برای پروژه‌های چند رسانه ای با صدا ترکیب می‌کنند. آیا می‌خواهید مانند دیزنی، شخصیت‌ها را متحرک کنید تا به افسانه‌های کودکانه جان ببخشید؟ لازم است بدانید که این کار ویدیو موشن نیست. این کار یک نوع انیمیشن کاملا متفاوت است.

در حالی که انواع مختلفی از محتوا وجود دارند که می‌توانند افراد را درگیر کنند، طراحی ویدیوموشن به طور خاص برای کمک به برندها برای بیان داستان‌هایشان مناسب است. در ادامه چند ویژگی که ویدیوموشن را برای داستان سرایی و برندسازی بسیار مناسب می‌کند، آورده شده است.

مزایای طراحی ویدیو موشن برای هر کسب و کار

ویدیو موشن‌ها برای انتقال هر نوع پیام و جذب مخاطب در کسب‌و‌کار‌های مختلف بسیار مناسب هستند. در واقع ویدیوموشن برای دیده شدن هر کسب و کار و تبدیل مشتریان بالقوه و بالفعل از مزایای بالایی برخوردار است. در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای طراحی ویدیو موشن اشاره شده است:

 به هدایت یک کسب و کار به سمت یک هدف خاص کمک می‌کند

ویدئوموشن‌ها معمولا دارای متن متحرک، موسیقی مناسب، صداگذاری و سایر اشکال متحرک هستند. این ویدیوها با توسل به احساسات و نیازهای مخاطب، با موفقیت بر یک نکته تأکید می‌کنند یا یک هدف خاص در یک کسب‌وکار را هدایت می‌کنند. به طور کلی ویدیوموشن برای اهداف بازاریابی بسیار مناسب هستند.

 درک محتوا را آسان‌تر می‌کند

ویدیو موشن درک مفهوم یک موقعیت از نمودارها گرفته تا جدول زمانی یا حتی مفاهیم انتزاعی و ناملموس را برای مخاطب آسان می کند. بسیاری از ویدیوهای توضیح دهنده در نهایت به موشن ویدیو‌ها تبدیل می شوند.

 در کمترین زمان پیام را به مخاطب منتقل می کند

اکثر ویدیو موشن‌ها کوتاه هستند. بنابراین بینندگان می توانند در حال استراحت، یک موشن ویدیو را تماشا کنند تا در مدت زمان کوتاهی چیزی را یاد بگیرند یا بفهمند.

 چه زمانی یک برند باید از ویدیو موشن استفاده کند؟

بیایید ببینیم برند شما چه زمانی می‌تواند با یک ویدیو موشن حرکت کند:

ویدیو موشن برای ترسیم یا تاکید بر حقایق و نشان دادن نکته ای که می خواهید بیان کنید بهترین است. ویدیوموشن‌ها زمانی استفاده می‌شوند که نیازی به روایت یک داستان پیچیده نباشد. ویدیو موشن می تواند خدمات یا محصولات شما را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را به طرزی تحسین برانگیز به تصویر بکشند.

موشن گرافیک  هسته اصلی ویدیو موشن است، بنابراین ویدیو موشن ها  در ایجاد درک از موضوعات پیچیده از طریق تصاویر عالی هستند. اگر می‌خواهید جنبه‌های احساسی یک داستان را برجسته کنید، روایتی پیچیده ارائه دهید یا اگر نیاز دارید با مخاطب خود در سطحی عمیق و احساسی ارتباط برقرار کنید، ویدیو موشن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

تاثیر گذاری ویدیو موشن‌ها بر رسانه های اجتماعی

اگر در قرن بیست و یکم دارای یک کسب و کار هستید، قطعا یک وب سایت نیز دارید. امروزه رقابت در بازار اشباع شده بدون حضور آنلاین بسیار دشوار است و این فعالیت آنلاین می تواند شامل سایت های مختلف و رسانه های اجتماعی شود.

رسانه های اجتماعی در جامعه مدرن ما فراگیر هستند و به یکی از مؤثرترین کانال ها برای توزیع محتوای وبلاگ از یک وب سایت تبدیل شده اند. 94 درصد از بازاریابان از رسانه های اجتماعی برای توزیع محتوا استفاده می کنند.

اما همانطور که گفتیم، محتوای ویدیویی به سرعت در حال سبقت گرفتن از مقالات است و در حال حاضر برندهای بیشتری برای کانال های رسانه های اجتماعی خود، به طور خاص تبلیغات ایجاد می‌کنند. خوب است بدانید که در سال 2020، 96 درصد از بازاریابان هزینه تبلیغات خود را روی ویدیوموشن گذاشته اند. ویدیو موشن برای توضیح یک مفهوم، محصول یا خدمات پیچیده در حین انتقال نام تجاری شما عالی است.

همانطور که قبلاً گفتیم، بازار در چند سال گذشته بیشتر و بیشتر اشباع شده است. این بدان معناست که شرکت ها باید از هر تاکتیکی برای برجسته شدن و جلب توجه بینندگان استفاده کنند. برای این کار ویدیوموشن بسیار موثر است. دلایل زیر به خوبی می تواند شما را برای موثر بودن ویدیوموشن ها توجیه کند:

  • ویدیوموشن محتوای خسته کننده را قابل هضم، جذاب و به یاد ماندنی می‌کند؛
  • ویدیوموشن ها به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند؛
  • ویدیوموشن باعث ایجاد و افزایش آگاهی از برند می شود؛

در یک نظرسنجی در سال 2020 از 500 بازاریاب مختلف، 93 درصد از برندها به دلیل انتشار  ویدیوموشن در رسانه های اجتماعی مشتری جدیدی پیدا کردند. از آنجایی که کسب و کارها در بسیاری از نقاط جهان آنلاین هستند، بسیار آسان است که محصول یا برند خود را هر روز در مقابل مشتریان جدید قرار دهید.

با این حال، بسیاری از مصرف‌کنندگان جوان‌تر نمی‌خواهند صفحات مقالات را بررسی کنند تا بفهمند چه چیزی را ارائه می‌دهید و چرا می‌تواند برای آنها مفید باشد. به همین دلیل است که ویدیو موشن ها بسیار مؤثر هستند. با انتشار ویدیو موشن فقط در چند ثانیه کوتاه، می توانید توضیح دهید که چه کسی هستید و برند شما چه کاری می تواند برای مشتریان انجام دهد.

بهترین شرکت طراحی ویدیو موشن

تا این بخش از مطلب با ویدیو موشن و تاثیرات بی نظیر آن برای هر کسب و کار آشنا شدید. ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که بهترین شرکت طراحی ویدیو موشن که بتوانید به راحتی کار طراحی ویدیو موشن خود را به آن ها بسپارید، کدام شرکت است. تیم طراحی بی طرح متشکل از طراحان گرافیک حرفه ای و مجربی است که سال ها در زمینه طراحی ویدیو موشن سابقه دارند و یکی از بهترین شرکت های طراحی ویدیو موشن به شمار می روند. دو نمونه از کار های تیم طراحان بی طرح را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

شما برای شناساندن برند، خدمات و محصولات خود نیاز مبرم و پیوسته ای به فعالیت در رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام خواهید داشت. بهترین نوع بازاریابی محتوا نیز با استفاده ویدیوموشن امکان پذیر است؛ بنابر این شما می توانید با خیالی راحت کار طراحی ویدیوموشن خود را با هر موضوع به تیم طراحان بی طرح بسپارید و از نتیجه مطلوب کار مطمئین باشید. برای ارتباط با مشاورین و طراحان تیم بی طرح تنها کافی است با شماره 09385061300 تماس گرفته یا از طریق واتس اپ پیام دهید.

 

3 thoughts on “بهترین شرکت طراحی ویدیو موشن

  1. اعظم افتخاری میگوید:

    خیلی عالی بود من بجز شما به دوتای دیگشون هم سفارش دادم یکیشون واقعا مثل خودتون پاسخگویی سریع داشتن و کیفیت کارشونم خوب بود فقط حیف که مثل شما ویرایش نامحدود نداشتن دو بار بیشتر برات ویرایش نمیزدن بقیش نصف مبلغی که هزینه کردی رو باز ازتون میگرفتن این ها رو گفتم که بدونید واقعاً کارتون درسته انشالله به همین روند همکاریمون ادامه پیدا کنه

  2. مهسا کیانی میگوید:

    میگن بهترین شرکت طراحی هستند و واقعاً هم کارشون خوبه ولی موردی که دارن اینه که خیلی طراحی هاشون زمان میبره درسته کارشون عالیه توی طراحی بنر ولی یه بنر 3 روز زمان نمیبره اخه باید سریع تر تحویل بدن ولی در کل کارشون خوبه ممنون

  3. کوشا اقا خانی میگوید:

    من از یکی از شرکتایی که معرفی کرده بودین سفارش دادم واقعا مزخرف بود کارشون ممنون میشم اول مطمئن بشید بعد معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان درخواستتون رو نهایی کنید.

یکی از پشتیبان های حرفه ای بی طرح رو انتخاب کنید و درخواست خود را در کمال راحتی ثبت کنید.

اعتمادی

واحد طراحی گرافیک

ایمان کریمی

واحد طراحی سایت